Project AAB communicatie restyling van de website

Cliënte heeft ons benaderd om haar te adviseren over de optimalisatie en restyling van de website. Bij inventarisatie bleek dat aan de website al geruime tijd geen onderhoud meer was gepleegd. De website was sterk verouderd en niet geschikt voor mobiel gebruik.

Meten is weten!

Uit ons onderzoek bleek dat juist met mobiele apparaten veel gezocht wordt naar bedrijven zoals die van AAB communicatie. Omdat de oude website niet goed presteerde op mobiele apparaten was heeft de opdrachtgever, ons opdracht gegeven om de website hiervoor geschikt te maken.

Direct is ook opdracht gegeven om het gedateerde logo te moderniseren en aanwezige teksten in overeenstemming te brengen met het aanbod van haar diensten. Haar te adviseren omtrent de mogelijke zoekwoorden,  die mede door haar directe concurrenten veel worden gebruikt waardoor zij hun zoekpositie in zoekmachine behalen.

Project AAB communicatie restyling van de website
Project AAB communicatie restyling van de website

De Telefoon als hulpmiddel

Hoewel de telefoon bij uitstek geschikt is om potentiële klanten te benaderen, beschouwt AAB communicatie zich zelf niet als een gewone telemarketing organisatie. De enige overeenkomst die zij hebben met een traditioneel werkend telemarketing- bedrijf is het feit dat zijn beide zaken doen via de telefoon.

Korte lijnen

AAB communicatie beschikt over korte communicatielijnen tussen de medewerkers en de eindverantwoordelijken. Daardoor zij zijn in staat, om een ontspannen werksfeer aan te bieden binnen een productieve omgeving.

De diensten van AAB communicatie zijn o.a.

  • Agenda planning
  • Antwoordservice
  • Chat gesprekken
  • Marktonderzoek

Ben je op zoek naar een telemarketing- bedrijf wat zich onderscheidt van de traditionele callcenters? Neem dan eens contact op met Annette.